Home / Sanatate / Concurs pentru manager – persoană fizică la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu-Mureş

Concurs pentru manager – persoană fizică la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu-Mureş

Consiliul de administrație al Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș, în conformitate cu OMS nr. 1520/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii și potrivit Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș, aprobat prin Decizia nr. 85 din data de 16.10.2017 a Consiliului de administrație al Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş, organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager – persoană fizică la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş.

Concursul pentru ocuparea funcției de manager – persoană fizică la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş se va desfășura la sediul Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș din localitatea Tîrgu Mureș, str. Gh. Marinescu, nr. 50, județul Mureș, în amfiteatrul I, în perioada 21.11.2017-05.12.2017, în două etape:

Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în anunţul de concurs, etapă eliminatorie, care va avea locîn data de 21.11.2017,
Etapa de susţinere publică şi de evaluare a proiectului de management, care se va desfășura pe baza temelor cadruîn data de 29.11.2017, ora 900
Dosarele de concurs se depun în perioada 20.10.2017-20.11.2017, de luni până vineri, între orele 900 – 1400, la secretarul Comisiei de concurs, etajul I, la Biroul Resurse Umane – DSP Mureș, Tîrgu Mureș, str. Gh. Marinescu, nr. 50, județul Mureș.



Calendarul de desfășurare a concursului este următorul:

Vizitarea spitalului de către candidații interesați – 24.10.2017, în intervalul orar 900 – 1200, sub îndrumarea directorului medical
Termen de înregistrare a dosarului – 10.2017-20.11.2017, ora 1500
Verificarea dosarelor candidaților – 21.11.2017, ora 1300
Afișarea listei candidaților admiși – 21.11.2017, ora 1400
Depunerea contestațiilor față de rezultatele de verificare a dosarelor – 21.11.2017, începând cu ora 1500 – până în data de 22.11.2017, ora 1500
Soluționarea contestațiilor – 23.11.2017, ora 1500
Afișarea rezultatelor contestațiilor – 23.11.2017, ora 1530
Afișarea pe site-ul spitalului a proiectului de management – 23.11.2017, ora 1600
Susținerea proiectului de management – 11.2017, ora 900
Afișarea rezultatelor susținerii proiectului de management – 29.11.2017, ora 1430
Depunerea contestațiilor față de rezultatele susținerii proiectului de management –începând cu data de 29.11.2017, ora 1500 până în data de 04.12.2017, ora 1500
Soluționarea contestațiilor – 05.12.2017, ora 1500
Afișarea rezultatelor contestațiilor – 05.12.2017, ora 1530
Afișarea rezultatelor finale ale concursului – 05.12.2017, ora 1600
La concursul organizat pentru ocuparea funcției de manager a Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș poate participa orice persoană care îndeplineşte următorele condiţii pentru ocuparea respectivei funcţii:

cunosc limba română, scris şi vorbit;
sunt absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic;
sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
au cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
nu au fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
sunt apte din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.
Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs în care candidatul menţionează funcţia pentru care doreşte să candideze;
copia certificată pentru conformitate a actului de identitate, aflat în termen de valabilitate;
copia certificată pentru conformitate a diplomei de licenţă sau echivalente;
copia certificată pentru conformitate a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar prevăzute la art. 3 c) din Regulamentul de organizare și desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș ori a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
curriculum vitae;
adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie certificată pentru conformitate a carnetului de muncă;
cazierul judiciar sau declaraţia candidatului prin care acesta îşi exprimă consimţământul pentru obţinerea extrasului de pe cazierul judiciar de către comisia de concurs conform Legii 290/2004 privind cazierul judiciar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;
declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;
copie certificată pentru conformitate a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care candidatul şi-a schimbat numele, după caz;
proiectul de management realizat de candidat;
declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput şi realizat integral de către candidat;
declaraţie pe propria răspundere că în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituţia competentă existenţa conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;
declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.
Persoanele și mass-media interesate de susținerea proiectului de management vor transmite intenția de participare pe adresa de e-mail: runos@aspms.ro, cu precizarea numelui și prenumelui și eventualele întrebări pe care vor să le adreseze candidaților în legătură cu proiectul de management până la data de 27.11.2017, ora. 900.

Participarea persoanelor interesate se face după confirmarea intenției de participare de către Comisia de concurs cu cel puțin 24 ore înainte de data susținerii publice a proiectului de management. Confirmarea de participare se va efectua în ordinea cronologică a solicitărilor, în termen de maximum 24 de ore de la data primirii solicitării de participare.

Pe site-ul Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș – www.spitalmures.ro., precum și la sediul unității se află afișate:

Anunțul de participare
Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică la Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș
Bibliografia de concurs
Temele – cadru pentru proiectul de management și structura proiectului de management

 

(Sursa: www.spitalmures.ro)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Efect Covid-19. Dificultăți în programul de minimis sprijinit de Guvernul Ungariei

Fundaţia Pro Economica cu sediul în Târgu Mureş, în calitate de manager al programului de …