Home / Sanatate / Concurs pentru şefia Spitalului Clinic Judeţean Mureş

Notice: Trying to get property of non-object in /home/zideziro/public_html/wp-content/themes/sahifa v5.5.3/framework/parts/post-head.php on line 69

Concurs pentru şefia Spitalului Clinic Judeţean Mureş

Consiliul de Administraţie al Spitalului Clinic Judeţean Mureş a demarat procedurile pentru organizarea concursului pentru postul de manager – persoană fizică la Spitalul Clinic Judeţean Mureş.

Rezultatele, afişate în 25 martie

Potrivit unui anunţ publicat pe site-ul Consiliului Judeţean Mureş, concursul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Mureş din Piaţa Victoriei nr. 1 Târgu-Mureş, sala mică de şedinţe, etajul I, având următorul calendar de desfăşurare: 3 – 10 martie – înscrierea candidaţilor la concurs şi 14 martie, de la ora 8.00 – selecţia dosarelor, adică verificarea îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor de participare la concurs. De asemenea, în 14 martie, de la ora 11.00, va fi afişat rezultatul verificării dosarelor de înscriere, în 19 martie, de la ora 12.00, va avea loc proba scrisă 19 martie, ora 16.00 – afişare rezultate la proba scrisă, 21 martie, de la ora 16.00 – depunerea proiectului de management, 24 martie, de la ora 12.00 – proba de susţinere a proiectului de management şi 25 martie – afişarea rezultatelor finale.

Înscrierile se fac în perioada 3 martie – 10 martie, la sediul Spitalului Clinic Judeţean Mureş, situat în municipiul Târgu-Mureş, strada Bernady Gyorgy nr.6, între orele 8.00 – 16.00. Taxa de participare la concurs este de 800 lei şi se va achita în contul Spitalului Clinic Judeţean Mureş: RO22TREZ4765041XXX009043 – Trezoreria Târgu-Mureş.

Criterii de selecţie:

1. Verificarea îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în publicaţia de concurs, etapă eliminatorie;

2. Susţinerea probelor de evaluare constând din:

a) proba scrisa, un test-grila de verificare a cunostintelor (din bibliografia dată);

b) proba de susţinere a proiectului de management (întocmit după o temă – cadru din cele prestabilite) care cuprinde şi un interviu în scopul aprecierii abilităţilor candidatului de îndeplinire a atributţilor functiei de manager.

Nota minima de promovare a fiecărei probe de evaluare este 7 (şapte) iar clasificarea finală a candidaţilor care au promovat toate probele de evaluare, este condiţionată de obţinerea mediei finale de cel puţin 8 (opt).

Dosarul de înscriere va cuprinde:

a) cererea de înscriere;

b) copia actului de identitate;

c) copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalente;

d) copia legalizată a documentelor :

– care atestă absolvirea cursului de perfecţionare în ,,Management spitalicesc“ organizat de Şcoala Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar Bucureşti în perioada 2006-2009, respectiv de Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, începând cu anul 2010, pentru care se va prezenta copia certificatului de absolvire

sau

– care atestă absolvirea cursurilor sau programele de perfecţionare efectuate pentru obţinerea titlului de medic specialist în specialitatea Sănătate publică şi management sanitar ori a atestatului de studii complementare în Managementul serviciilor de sănătate pentru care se va prezenta copia certificatului de medic specialist respectiv a atestatului de studii complementare

sau

– copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

e) documente care să ateste calitatea de cadru didactic universitar medical sau copie legalizată a certificatului de medic primar;

f) curriculum vitae;

g) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;

h) adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie de pe carnetul de muncă, certificată “in conformitate cu originalul” de către conducerea unităţii;

i) cazierul judiciar;

j) adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic si neuropsihic (pentru aceasta din urmă fiind necesar certificat medical eliberat de un specialist psihiatru);

k) declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;

l) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;

m) copie legalizată a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care şi-a schimbat numele, după caz;

n) proiectul de management realizat de candidat;

o) mandatul poştal de plată a taxei de participare la concurs în valoare de 800 lei achitată în contul Spitalului Clinic Judeţean Mureş/ chitanţa de plată a acestei sume la casieria unităţii sanitare, după caz.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Mureș: Zeci de pacienți asimptomatici COVID-19, externați!

Până astăzi, 11 iulie, în județul Mureș au fost confirmate 808 de cazuri (cu 4 …