Raportul privind execuția bugetului general, aprobat de consilierii județeni Administratie
  • alin.zaharie
  • 0 comentarii
  • 173 Vizualizări

Raportul privind execuția bugetului general, aprobat de consilierii județeni

Consilierii județeni au aprobat în cadrul ședinței ordinare a lunii aprilie, care a avut loc joi, 26 aprilie, Raportul privind execuția bugetului general consolidat al Județului Mureș la data de 31 martie 2018.

Potrivit legii, în lunile aprilie, iulie şi octombrie, pentru trimestrul trecut, şi cel târziu în decembrie, pentru trimestrul al patrulea, ordonatorii principali de credite au obligaţia de a prezenta în şedinţă publică, spre analiză şi aprobare de către autorităţile deliberative, execuţia bugetelor întocmite pe cele două secţiuni, cu excepţia bugetului împrumuturilor externe şi interne, cu scopul de a redimensiona cheltuielile în raport cu gradul de colectare a veniturilor, prin rectificare bugetară locală, astfel încât la sfârşitul anului să nu înregistreze plăţi restante, iar diferenţa dintre suma veniturilor încasate şi excedentul anilor anteriori utilizat pentru finanţarea exerciţiului bugetar curent, pe de o parte, şi suma plăţilor efectuate şi a plăţilor restante, pe de altă parte, să fie mai mare decât zero. Astfel, conform Raportului de specialitate anexat proiectului de hotărâre, au fost analizate distinct bugetul județean și bugetul instituțiilor subordonate finanțate integral sau parțial din venituri proprii. După analiza preliminară a execuției bugetului general consolidat al județului Mureș, propusă spre aprobare, s-a concluzionat că administrarea și utilizarea resurselor s-a făcut cu respectarea Legii nr. 273/2006 și a Legii contabilității nr. 82/1991, utilizând indicatorii din sistemul finanțelor publice, respectând procedurile și principiile contabile specifice.

„Raportul privind execuția bugetului general al județului Mureș reprezintă rezultatul financiar până la data de 31 martie 2018 al Consiliului Județean Mureș. Practic, este un bilanț al Consiliului Județean care trebuie depus la fiecare trei luni de zile. Aprobarea acestui raport privind execuția bugetului are în vedere cheltuielile pe primele trei luni, care sunt fondurile existente în cadrul Consiliului Județean Mureș. Este vorba de acte care sunt prezentate în fața consilierilor, să vedem exact cum stăm cu veniturile și cheltuielile până la data de 31 martie 2018”, a precizat  Péter Ferenc, președintele Consiliului Județean Mureș.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE