Primăria Târgu-Mureș își reduce activitatea cu publicul Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 989 Vizualizări

Primăria Târgu-Mureș își reduce activitatea cu publicul

Biroul de presă al Primăriei municipiului Târgu-Mureș a remis miercuri, 18 martie, următorul comunicat de presă:

”Având în vedere prevederile Decretului privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, începând de luni, 16 martie, perioada menținerii stării de urgență, și în funcție de evoluția și reglementările de la nivel național, Serviciul relații cu publicul rămâne deschis de luni până vineri în programul obișnuit, însă la ghișee NU se vor realiza operațiuni pentru care există canale alternative (online, e-mail, internet banking sau prin corespondență), precum:

o Încasarea impozitelor pe clădiri, terenuri și autoturisme

o Încasarea amenzilor

o Încasarea chiriilor și redevențelor

o Depunerea declarațiilor fiscale pentru clădiri și terenuri

o Depunerea petițiilor/sesizărilor

– Celelalte operațiuni din cadrul Serviciului Relații cu Publicul ( unde se depun toate solicitările), a Impozitelor și Taxelor Locale sau de la Serviciul Stare Civilă, se vor face cu restricționarea numărului de persoane și în condițiile în care se păstrează o distanță de minim 1,5 metri față de celelalte persoane, în piramidă, accesul publicului fiind restricționat la maxim 5  persoane o dată.

– Accesul cetățenilor se va realiza doar pe poarta laterală a Primăriei (de pe str. Primăriei).

– Relația cu publicul se va realiza strict în spațiul de la parterul instituției, camera 13.

– Toate consultările publice din perioada următoare vor fi amânate, cetăţenii urmând să trimită propunerile pe e-mail.

– În condițiile în care starea de urgență va impune și alte restricții, acestea vor fi comunicate.

Municipalitatea roagă cetățenii ca în această perioadă să evite prezența la sediul primăriei, doar dacă au probleme care nu pot fi amânate, altfel vă recomandăm să folosiți celelalte mijloace de comunicare, respectiv prin telefon, pentru Serviciul Relații cu Publicul, la numărul 0265-268.330 (interioare: 221 – informații și solicitări conform Legii nr. 544, 225 – petiții și autorizări, 178 – Direcția Arhitect șef, 119 – registratură), fax 0265-260.813, e-mail infopublic@tirgumures.ro, pentru Impozite și Taxe Locale 0265-268.330 (interioare: 136 și 133 – taxe persoane fizice și e-mail persoane fizice itl@tirgumures.ro, 220 și 117 – pentru persoane juridice și e-mail la persoane juridice itlpj@tirgumures.ro, 279 pentru control fiscal, 113, 202 și 194 executare silită și adresa de e-mail executare@tirgumures.ro ) și pentru Serviciul Stare Civilă la telefon 0265-268.330 (interioare: 193 – șef serviciu Stare Civilă, 237 – arhiva Stare Civilă și adresa de e-mail stare_civila@tirgumureș.ro).

Vă mulțumim pentru înțelegere.”

(Redacția)

 

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE