Auditul site-ului, o primă etapă în procesul de optimizare SEO Diverse
  • I.A.
  • 0 comentarii
  • 118 Vizualizări

Auditul site-ului, o primă etapă în procesul de optimizare SEO

Serviciile de optimizare SEO au devenit parte integrantă a unui plan de marketing online bine structurat și extrem de eficient. Cu alte cuvinte, această tehnică ar trebui să se regăsească în cuprinsul oricărei strategii de promovare și vânzare pe Internet, indiferent că vorbim de branduri a căror ofertă constă în produse sau servicii.

Așadar, pe lângă campaniile de tip PPC, acțiunile din social media pentru creșterea brand awareness-ului și activitățile de tip e-mail marketing, afacerea ta online poate da randament maxim numai dacă incluzi în planul tău de promovare și servicii SEO!

Ce reprezintă SEO?

Pe scurt, Search Engine Optimization reprezintă o tehnică de marketing online care se traduce prin optimizarea website-urilor (magazine online sau pagini de prezentare) pentru motoarele de cautare – mai precis, pentru Google, motorul numărul 1 în România și în lume.

 

Altfel spus, această tehnică urmărește propulsarea site-urilor cât mai sus în lista cu rezultate de căutare Google, raportându-se la anumite cuvinte cheie. Cu cât un site va beneficia de optimizare SEO „ca la carte”, incluzând conținut de calitate și relevant pentru expresiile de căutare targetate, cu atât își va spori șansele de a ocupa o poziție fruntașă în SERPs (Search Engine Results Pages). Scopul final constă în generarea de trafic organic și, implicit, mărirea ratei de conversie.

Procesul de optimizare SEO este foarte vast și debutează, de obicei, cu research-ul de cuvinte cheie. Ulterior, în cadrul auditului, se vor stabili o serie de modificări și/sau update-uri, astfel încât site-ul să devină cât mai relevant, puternic, plăcut vizual și, totodată, user friendly. Uzabilitatea paginii web este esențială atât în versiunea desktop, cât și cea mobile.

 

În cazul în care nu există deja un site funcțional pentru acea afacere, acesta va fi construit cu ajutorul specialiștilor, ținându-se cont de strategia de cuvinte cheie realizată în urma research-ului.

Ce presupune auditul SEO?

Conform specialiștilor din echipa iAgency.ro, „site-ul tău este ca o navă, iar linkurile create sunt vântul care o ajută să navigheze. Pentru a putea «naviga», ai nevoie de linkuri puternice, targetate în direcția aleasă de tine. Un audit SEO te asigură că site-ul tău beneficiază din plin de strategia de link-building și ne ajută, de asemenea, să identificăm potențiale probleme care împiedică site-ul să crească în motoarele de căutare”.

Așadar, auditul înseamnă, mai exact, o analiză detaliată a punctelor forte și slabe ale site-ului, cu scopul de a crea ulterior o strategie de optimizare SEO personalizată și cu adevărat eficientă!

Ce include auditul SEO?

Această etapă vizează diferite detalii ale site-ului, începând de la cele tehnice și până la cele legate de conținut sau design. Iată, în linii mari, principalele aspecte pe care le urmărește auditul specific procesului de optimizare SEO:

  • Verificarea tuturor link-urilor existente în cadrul site-ului
  • Identificarea tuturor problemelor tehnice (viteză de încărcare, sitemap, robots.txt, erori de accesare precum 404 ș.a.)
  • Conținut duplicat/copiat, probleme de indexare
  • Analiză Usability
  • Audit onsite – strategie de internal linking, posibile probleme de design, probleme de arhitectură a site-ului etc.
  • Audit offsite – analiza backlink-urilor, distribuția backlink-urilor, distribuția textelor ancoră, analiza competiției etc.
Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE