Sistem nou de management al sănătății și securității în muncă implementat la Azomureș Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1033 Vizualizări

Sistem nou de management al sănătății și securității în muncă implementat la Azomureș

Azomureș a obținut certificarea pentru sistemul de management al sănătății și securității în muncă, ISO 45001:2018, în urma unui audit extern desfășurat în luna decembrie a anului trecut, a anunțat joi, 20 ianuarie, Biroul de presă al companiei.

Scopul unui Sistem de Management al sănătății și securității în muncă este de a asigura cadrul pentru gestionarea riscurilor și oportunităților din acest domeniu, de a preveni rănirea și îmbolnăvirea lucrătorilor și de a asigura locuri de muncă sigure și sănătoase atât pentru lucrătorii proprii, cât și pentru vizitatori și/sau contractori, așa cum este definit prin stabilirea obiectivului  “zero accidente de muncă”.

Implementarea sistemului de management este o decizie operațională și strategică pentru orice companie, iar succesul depinde de Angajamentul Managementului și de Participarea Activă a tuturor nivelurilor ierarhice și funcțiilor din cadrul companiei.

Avantajele implementării ISO 45001:2018 pentru Azomureș:

  • Oferirea angajaților, vizitatorilor și/sau contractorilor un mediu sigur și sănătos de muncă.
  • Demonstrarea angajamentului companiei de a respecta obligațiile legale și de a identifica și implementa alte cerințe, de bună practică.
  • Reducerea și ținerea sub control a riscurilor care produc întârzieri în producție.
  • Minimizarea riscurilor de nefuncționare prin accidente.
  • Demonstrarea în fața clienților a angajamentulului managementului de a menține o politică eficientă în materie de sănătate și securitate în muncă.
  • Furnizarea unui sistem robust pentru menținerea și îmbunătățirea continuă a sănătății și a securității la locul de muncă.
  • Menținerea unui sistem de consultare a angajaților cu privire la sănătatea și securitatea în muncă, în scopul îmbunătățirii performanței.

Implementarea standardului și obținerea certificării a reprezentat un efort din partea mai multor echipe, din departamente și secții. În următorii 3 ani va exista un program de supraveghere pentru respectarea politicilor implementate, iar în 2024 este programată recertificarea. Auditurile interne și externe asigură conformitatea deplină în managementul siguranței.

(Redacția)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE