7 din 10 reclamaţii contra băncilor, întemeiate Business
  • admin
  • 0 comentarii
  • 41 Vizualizări

7 din 10 reclamaţii contra băncilor, întemeiate

Peste 70% dintre cele peste 400 de reclamaţii depuse împotriva băncilor la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Mureş au fost întemeiate, a declarat, ieri, Liviu Todoran, directorul instituţiei. ”La ora actuală înregistrăm peste 400 de reclamaţii la diferite bănci, în temeiul OUG 50 (OUG 50/2010 referitoare la contractele de credit – n.r.) şi al legii ulterioare aprobate în Parlament (Legea 288/2010 – n.r.). În analizele de proces, între aceste două situaţii sunt două probleme foarte diferite, înainte şi după promulgarea legii. În instanţă, primele procese le vom avea în luna februarie, vor fi analizate fiecare în momentul în care a fost depusă plângerea sau s-a efectuat controlul. Ceea ce pot să spun, în linii mari, aproximativ 2/3 sau 70% dintre soluţiile OJPC sunt “beton” în favoarea în consumatorului”, a declarat Todoran.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Citește și:

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE