E.ON Energie România, campanie de informare pe tema liberalizării pieței de energie Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 210 Vizualizări

E.ON Energie România, campanie de informare pe tema liberalizării pieței de energie

Reprezentanții Companiei E.ON Energie România au remis un comunicat de presă, în urmă cu câteva zile, prin care informează că lansează o campanile de informare în ceea ce privește liberalizarea pieței de energie, anume despre cele „mai importante aspecte legate de alegerea unei oferte concurențiale de electricitate sau gaze naturale”. Campania poartă denumirea de „ABC-ul liberalizării” și se va desfășura pe o perioadă de două luni, începând cu data de 7 aprilie.

„E.ON Energie România lansează campania “ABC-ul liberalizării”, prin care își propune să-i informeze pe toți cei interesați asupra celor mai importante aspecte legate de alegerea unei oferte concurențiale de electricitate sau gaze naturale. De la începutul anului 2021, prețurile la energia electrică sunt determinate de evoluția pieței, așadar nu mai sunt stabilite de către autorități. În cazul gazelor naturale, liberalizarea pieței a avut loc la 1 iulie 2020. Campania se lansează astăzi și se va derula pe o perioadă de două luni de zile, prin intermediul mass-media și al canalelor digitale.Totodată, pe website-ul eon.ro este dezvoltată o secțiune specială unde consumatorii pot regăsi răspunsuri la cele mai importante întrebări privind acest proces”, se transmite prin sursa menționată anterior.

Obiectiv

Reprezentanții companiei își propun ca prin această campanie să răspundă întrebărilor clienților și cetățenilor în general pe care aceștia le au cu privire la liberalizarea pieței de energie.

„Întrebările primite în ultima perioadă de companie de la clienți arată că, în pofida demersurilor de informare făcute până în prezent, persistă încă nelămuriri privind schimbările aduse de liberalizarea pieţei de energie. Obiectivul campaniei este să răspundă pe înțelesul tuturor la întrebările concrete pe care le pun consumatorii despre ce înseamnă liberalizarea pieței de energie, cum să aleagă o ofertă potrivită, la ce să fie atenți atunci când aleg o ofertă și ce se întâmplă dacă nu aleg o ofertă în piața liberă”, se arată în comunicat.

Mai mult, directorul general adjunct al E.ON România, Claudia Griech,  afirmă că această campanie a venit ca răspuns al nevoii de informare a publicului.
“Știm cât de important este pentru clienții nostri și nu numai să fie ghidați în acest proces de liberalizare a pieței de energie. Iar noi, prin această nouă campanie de comunicare, ne asumăm acest rol de a veni în sprijinul clienților și de a răspunde nevoii lor de informare”, a precizat Claudia Griech.

Despre E.ON Energie România

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 16 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Alex PĂTRAȘCU

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE