Haine noi pentru berea Neumarkt® Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 2679 Vizualizări

Haine noi pentru berea Neumarkt®

La 25 de ani de când prima bere Neumarkt® a fost produsă la fabrica HEINEKEN din orașul mureșean Ungheni, primăvara anului 2023 marchează o nouă etapă în evoluția mărcii. Noua identitate vizuală marchează o evoluție importantă a brandului, fiind modernă și reflectând calitatea premium a berii Neumarkt®. Cu toate acestea, berea Neumarkt® își păstrează gustul specific, puternic și amărui, atât de îndrăgit de consumatori de un sfert de secol.

Modernitate și gust fără compromis

Lansarea noii identități vizuale a brandului a avut loc vineri, 4 martie 2023, în cadrul unui eveniment organizat la fabrica HEINEKEN din Ungheni, care a marcat începutul unei noi etape pentru Neumarkt® alături de angajați, parteneri și autorități locale.

”Neumarkt® nu este doar o legendă locală, ci și un motiv de mândrie. Este, de asemenea, un simbol al prosperității comunității locale. Povestea de succes a Neumarkt® este creată de pasiunea și dedicarea oamenilor care din prima zi au crezut în acest produs. Iar această poveste a început chiar aici, în Ungheni, în urmă cu 25 ani”, a declarat Ciprian Botea, directorul fabricii HEINEKEN din Ungheni.

Noua identitate vizuală a Neumarkt® este mai modernă și reflectă calitatea premium a produsului. În același timp, produsul își va păstra gustul care l-a consacrat și va rămâne fidel valorilor pe care le promovează, la baza cărora stau capabilitatea, încrederea și comunitatea.

”Această nouă etapă a Neumarkt® este o evoluție naturală care va modela nu doar cum va arăta brandul de acum înainte, dar și mesajul și personalitatea lui, rămânând însă fideli valorilor și gustului fără compromis”, a explicat Ciprian Botea.

Totodată, directorul fabricii HEINEKEN din Ungheni și-a exprimat încrederea că noua identitate vizuală a brandului “va aduce, în percepția consumatorilor, o notă puternică de modernitate, reflectând calitatea premium a berii Neumarkt®.”

Valorile consumatorilor, temelia brandului

În prezent, Neumarkt® este unul dintre brandurile de bere cu cea mai mare cotă de piață din România. Neumarkt® este un simbol local, un jucător puternic pe piața berii, care a contribuit la dezvoltarea locală a județului prin locurile de muncă create și investițiile realizate la fabrica din Ungheni.

“Valorile brandului izvorăsc din valorilor consumatorilor noștri: oameni de încredere pentru care este important cuvântul dat, oameni cărora le pasă de cei apropiați. Sunt colegii, tații, prietenii pe care întotdeauna te poți baza”, a menționat Ciprian Botea.

Nu în ultimul rând, Ciprian Botea a dezvăluit că în decursul anului 2023 inițiativele Neumarkt® “se vor concentra pe comunicarea evoluției brandului către toți consumatorii de bere din România” demers care va fi realizat “printr-o serie de activități atât în media, cât și la punctele de vânzare.”

“Obiectivul nostru principal, prin tot ceea ce facem, să creștem valoarea pe care consumatorii o primesc de la brandul nostru”, a conchis directorul fabricii HEINEKEN din Ungheni.

Poveste începută în 1998

Povestea berii Neumarkt® a început în 1998, în inima Transilvaniei, când berarii cu experiență de la fabrica Bere Mureș au lansat o bere nouă. O bere de calitate, pe gustul bărbaților de pretutindeni, care țin la principiile lor. Au numit-o Neumarkt®, în cinstea orașului în care s-a născut, Târgu-Mureș – în limba germană, Neumarkt am Mieresch.

De atunci și până azi, Neumarkt® a păstrat gustul puternic, pentru bărbații pe care te poți baza din întreaga țară.

Neumarkt® face parte din portofoliul HEINEKEN, compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, compania HEINEKEN are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale.

La nivel mondial, este prezent în peste 190 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei: ”Pasiunea pentru consumatori și clienți”, ”Curajul de a visa și a fi pionieri”, ”Grija pentru oameni și planetă”, ”Bucuria de a trăi”. 

În România, HEINEKEN oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în fabricile sale locale. Angajamentul companiei față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile sale: peste 1.100 de angajați în România, aprovizionare de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și respectarea agendei sale de sustenabilitate, ”Brew a Better World”. 

Alex TOTH

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE